Menu

برج میلاد در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان طلایی شد

برج میلاد تهران به دعوت مؤسسه خیریه محک و در یک اقدام جهانی همراه با ۶ برج معروف در کشورهای کانادا، انگلستان، بلژیک، چین و مالزی به رنگ طلایی که رنگ آگاهی‌رسانی سرطان اطفال است، درآمد.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد،  این اقدام به مناسبت ماه سپتامبر که در تقویم جهانی به عنوان ماه اطلاع‌رسانی سرطان اطفال نامگذاری شده است، انجام شد. اقدام  نمادین طلایی شدن برج میلاد همزمان با نمادهای شهری و ساختمان‌های تجاری، فرهنگی و گردشگری نظیر برج CN تورنتو در کانادا، برج BT لندن و برج ساعت یادبود جوزف چمبرلین بیرمنگام در انگلستان، پارلمان اتحادیه اروپا بروکسل بلژیک، برج انرژی شنزن چین، برج KL کوالالامپور مالزی، که هر کدام نماد و نشانه‌ای از شهر و کشور خود هستند، در راستای کمپین...

به گزارش روابط عمومی برج میلاد،  این اقدام به مناسبت ماه سپتامبر که در تقویم جهانی به عنوان ماه اطلاع‌رسانی سرطان اطفال نامگذاری شده است، انجام شد.

اقدام  نمادین طلایی شدن برج میلاد همزمان با نمادهای شهری و ساختمان‌های تجاری، فرهنگی و گردشگری نظیر برج CN تورنتو در کانادا، برج BT لندن و برج ساعت یادبود جوزف چمبرلین بیرمنگام در انگلستان، پارلمان اتحادیه اروپا بروکسل بلژیک، برج انرژی شنزن چین، برج KL کوالالامپور مالزی، که هر کدام نماد و نشانه‌ای از شهر و کشور خود هستند، در راستای کمپین جهانی آگاهی‌رسانی سرطان اطفال بوده و باعث می‌شود تا مردمان ایران و جهان بدانند: نماد شهر تهران، پایتخت ایران، به حمایت از قهرمانان کوچک محک برخاست.»

طلایی شدن برج های بزرگ دنیا به دعوت انجمن بین‌المللی آنکولوژی کودک و با شعار منتخت "این ماه تو هم طلایی شو" مانند هر اقدام نمادین دیگری با هدف یادآوری و فرهنگ‌سازی و آگاهی‌رسانی انجام گرفته تا همه جامعه بویژه گروه‌های مرتبط با کودکان همچون والدین جوان، معلمان و مربیان، و پزشکان اطفال و عمومی، توجه بیشتری به نشانه‌های بیماری سرطان در کودکان داشته باشند و بار دیگر به نقش خود در تشخیص زودهنگام این بیماری توجه کنند.

خبرنگار : نرگس محمدی 

گزارشگر : milad-author